Cennik za pozycjonowanie w Krakowie

Cennik za pozycjonowanie w KrakowiePrzeglądając oferty agencji oferujących pozycjonowanie SEO nie znajdziemy jednego, stałego cennika dotyczącego tej usługi. Jak zatem wygląda kwestia płacenia za pozycjonowanie stron w Krakowie?

Pozycjonowanie stron to obecnie niezbędny element kampanii każdej firmy, która chce zostać widoczna w internecie. Przedsiębiorcy decydujący się na współpracę w tej kwestii z agencją zajmującą się SEO muszą mieć jednak na uwadze, w jaki sposób wyceniana jest ta usługa. Poniżej przedstawiamy krótko i zwięźle, jak wycenia się pozycjonowanie w Krakowie.

Podejście indywidualne

Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że w kwestii pozycjonowania SEO nie istnieje takie coś jak jeden stały cennik. Każda kampania SEO wyceniana jest indywidualnie na podstawie wielu różnych czynników. To między innymi tzw. czynniki wewnętrzne, czyli mówiąc krótko, obecna jakość pozycjonowania danej strony. Jeżeli przedstawia się ona całkiem dobrze, cena spada, jednak w sytuacji, gdy jest na naprawdę niskim poziomie to z góry wiadomo, że potrzeba będzie więcej pracy, a co za tym idzie, stawka będzie większa. Pozycjonowanie zewnętrzne to zaś kwestie takie jak popularność danej frazy, rodzaj branży (np. niszowy, niemający wiele konkurencji w danym regionie biznes łatwiej wypromować), czy też rezultaty, jakich oczekuje zlecający.

Na początek – audyt

Opisane powyżej czynniki to tylko kilka z wielu zmiennych, które mogą wpłynąć na końcową cenę pozycjonowania. W jaki sposób można zatem dowiedzieć się choćby w przybliżeniu o tym, jakiej ceny powinniśmy się spodziewać? Większość agencji oferujących pozycjonowanie w Krakowie oferuje na początek audyt, podczas którego dokonują analizy strony pod kątem wspomnianych powyżej kwestii, co pozwala im przedstawić ofertę cenową. Zazwyczaj wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, a cała procedura jest najczęściej darmowa. Przedział cenowy którego powinniśmy się spodziewać wynosi od kilkuset, do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

Dwa modele

Jak przedstawia się kwestia płatności za SEO? Płatność za pozycjonowanie w Krakowie rozwiązywana jest najczęściej za pomocą jednego z dwóch modelów rozliczeń. Pierwszy z nich to płatność abonamentowa, polegająca na ustaleniu jednej, stałe opłaty, która co miesiąc wpływa na konto agencji odpowiedzialnej za pozycjonowania. Druga zaś polega na płaceniu na bieżąco za działania specjalistów od SEO na podstawie osiągniętych rezultatów. Obydwa modele mają swoje wady i zalety: przykładowo, model typu „opłata za efekty” jest na przykład bardziej elastyczny, ale z drugiej strony płatność abonamentowa pozwala na precyzyjne zaplanowanie budżetu przeznaczonego na SEO.

Podsumowanie

Płatność za pozycjonowanie strony w Krakowie przez firmę Grafpa wyceniana jest indywidualnie, w zależności takich czynników jak obecne wypozycjonowanie strony czy popularność związanych z nią słów kluczowych. Opłata może zatem wahać się od kilkuset do kilkunastu tysięcy miesięcznie, a uiszczanie jej zazwyczaj odbywa się w jednym z dwóch modeli: abonamentowym, bądź na podstawie osiągniętych wyników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *